MIKS VIIA OMA KODULEHT
HTTP -> HTTPS
Tõsta oma väike WordPress leht HTTPS’le ise või koos meie abiga.
“Pole turvaline” (“Not Secure”) mõjutab müügitulemusi! (Conversion Rates)
PROBLEEM

LAHENDUS

Kui Te siia jõudsite, siis soovite ilmselt:
liikuda HTTP pealt HTTPS’le
Eesmärgiks on kodulehe URL kõrval olev Turvaline / Secure
http://wphttps.ee
↓
https://wphttps.ee
TEKKIS KÜSIMUS, MIKS?
Olgem ausad, kõik oleme siiani kasutanud HTTP lehti ja selles osas midagi ei muutunud. Julgesime enne saata päringuid ning võime ka edaspidi. Aga…
Usaldus
Secure tekitab usaldust. Kui külastaja näeb esimese asjana "Pole turvaline" ("Not secure") kodulehe kõrval, siis mis juhtub? Me pakume huupi, aga ilmselt ta lahkub Sinu lehelt.
Kliendi kindlustunne
Te pakute suurepärast toodet, olete loonud imeilusa kodulehe ning teinud suurepärase SEO, aga müük on langenud pärast "Pole turvaline" ilmumist kodulehe üles nurka.
Müügitulemused
Kui "Usaldus" ja "Kliendi kindlustunne" võtta võrrandist välja, siis külastajad lahkuvad Sinu kodulehelt ning müügitulemused langevad.
https = konversioonid
"HIRMUFAKTORID"
Siiani nägite halli ! (hüüumärki) oma kodulehe URL kõrval, mis kedagi ei häirinud.
Veebilehitsejate märgiste evolutsioon
Nüüd tekkis “Pole turvaline” (“Not secure”) ülesse nurka, millele vajutades näeb külastaja “Ühendus ei ole turvaline” (“Connection is Not secure”). See on alles algus. (vt Google)

Pehme märgis
Kõik veebilehed said endale “Pole turvaline” (“Not secure”) märgise oma kodulehele kõrvale – ainult HTTPS lehed omavad rohelist “Turvaline” (“Secure”) märgist.

Hirmutav märgis
Aja jooksul muutub see märgis punaseks (“Pole turvaline või Ohtlik”). Kuigi see võib aega võtta, siis Firefox on juba praegu märgistanud Login jt tundlikku informatsiooni töötlevad lehed, punase “lukuga”.

Kas soovid kodulehele?
Kuna kodulehti hakatakse “Ohtudena” märgistama, siis tulevikus hakkavad veebilehitsejad (Chrome, Safari jne) külastajatelt küsima “Kas Te soovite Ebaturvalisele kodulehele liikuda või tagasi turvalisusesse?”.
Miks see on oluline?
Google soovib pakkuda oma kasutajatele parimat kasutajakogemust ning arusaadavalt ei soovi nad suunata neid “ebaturvalistele” lehtedele.
Kahanevad müügitulemused (ehmunud külastajad)
Kui külastaja näeb esimese asjana "Pole turvaline" ("Not secure") kodulehe kõrval, siis mis juhtub? Me pakume huupi, aga ilmselt ta lahkub Teie lehelt. Bounce rate (põrkemäär) tõuseb järsult.
Punane märgis tundliku info puhul (krediitkaart, sisselogimine)
Kujutage ennast ette ostmas e-poest toodet, mille kõrval on märgis "Pole turvaline" ("Not secure"). Kas julgeksite rahulikult oma krediitkaardiandmed sisestada või mõtleksite korra järele?
Google Rankings (Google otsingumootri positsioon)
Üle 40% kodulehtedest Google esilehel on HTTPS toega ning üle 90% Google liiklusest toimub HTTPS/SSL toega lehtedel. Kui Teie koduleht ei ole viidud HTTPS'le, siis see kaotab positsioone sarnastele lehtedele, kes on seda juba teinud.
HTTPS EELISED
On ka tehniline eelis (paranenud turvalisus), kuid võrreldes emotsionaalsetega on see marginaalne. Just seepärast, et kõik me kasutame siiani julgelt HTTP’d kasutavaid lehti.

Parem Google Positsioon (Google Rankings)
ALLA 5% kõigist kodulehtedest on "Turvalised" ("Secure"). Pole väga palju paremat aega, mil ennast Google otsingumootoris ülespoole kergitada. Kuigi Google eelistab HTTPS lehti, siis muutus ei toimu üleöö ega nädalaga — aga see on hea võimalus püüda enda konkurentidest ette saamiseks.
Paranenud turvalisus,
usaldusväärsem veebileht
HTTPS kaitseb sinu lehe külastajate ja sinu enda informatsiooni häkkerite eest — isegi kui keegi saab andmed kätte, siis need on krüpteeritud ning kõrvalistele isikutele loetamatud. "Turvaline" ühendus annab kliendile kindlustunde, et kodulehte võib usaldada ning tema andmed on kaitstud.
Uuenenud
veebilehitseja märgis
HTTPS annab kodulehele rohelise "Turvaline" märgise ning HTTP'd kasutavad lehed omavad "Pole turvaline" ("Not Secure") märget. Ära lase "Pole turvaline" olla esimene asi, mida külastaja kodulehele saabudes näeb — "Turvaline" ehitab usaldust ja kliendi kindlustunnet hetkest, mil ta kodulehel maandub.
Madalam
põrkemäär (Bounce Rate)
Läheb umbes 50 millisekundit (see on 0.05 sekundit), et külastajatel tekiks esmamulje ning arvamus kas jääda või liikuda edasi. Kui neile meeldib, mida nad näevad, siis on suurem tõenäosus, et nad jäävad lehele pidama - iga külastaja loeb.
Suurenenud
kliendi kindlustunne
Hea esmamulje hoiab külastajat kauem Teie lehel. Samas "Pole turvaline" ("Not secure") seda ei tee. Tõsta oma müüki läbi "Usalduse" ja "Kliendi kindlustunde" kasvatamise alates hetkest, mil ta kodulehele maandub.
Paranenud
müügitulemused (Conversion Rates)
See väike tehniline aspekt, tõsta koduleht HTTP -> HTTPS'le, võib mängida müügitulemustes suurt rolli. Kui "Usaldus" ja "Kliendi kindlustunne" on olemas, siis viibivad külastajad kodulehel kauem.
https = konversioonid
KUIDAS ME TEAME?
Veebilehe Kiirhinnangu Algtõed
01
Iga maatriksi järgi alustab külastaja kodulehe hindamist lehe vasakust ülemisest nurgast, olgu leht “Turvaline” või “Pole turvaline”.
02
Külastajal võtab umbes 50 millisekundit (see on 0.05 sekundit), et tekiks esmamulje ning arvamus Sinu kodulehest, kas jääda või lahkuda.
03
Hea esmamulje hoiab külastajat kauem Sinu kodulehel ning kutsub teda sellega lähemalt tutvuma. Samas “Pole turvaline” (“Not secure”) teeb vastupidist, hirmutab külastajat.
04
See väike tehniline aspekt — tõsta koduleht HTTP pealt HTTPS’le — võib mängida hiiglama suurt rolli müügitulemustes / konversioonis.
Ära lase “Pole turvaline” (“Not secure”) olla esimene asi, mida külastaja kodulehele saabudes näeb.
Tõsta oma müüki läbi usalduse ja kliendi kindlustunde kasvatamise hetkest, mil klient maandub Sinu kodulehele.
IGAÜHELE OMA
TEE ISE VÕI PALKA KEEGI?
Teha seda ise (TSI) või osta teenus, selles on küsimus?
Seda saab igaüks ise otsustada — täiesti jõukohane ülesanne igaühele.
VAJA ILMA ABI KASUTAMATA:
- Umbes 1 kuni 20 tundi non-stop
- Spetsiifilisi teadmisi
- LISA õppimist
- Hunnik kannatust
Võtate ise ette
Kui Sul on igav ning soovid õppida uut oskust, mida Sul kunagi enam vaja ei lähe, siis miks mitte — võta õpetused ette ning anna tuld! See on kõigile jõukohane ülesanne. Aga pea meeles, et aeg on raha ning iga otsus on oluline.
Siin on suund TSI paradiisi → How to migrate from HTTP to HTTPS. Kõrget lendu 🙂
TEIE INVESTEERING KOOS MEIEGA:
- 72 kuni 96 tundi Ümbertõstmine
- Alates 150€
- Kiire & Professionaalne
- ARMASTUS SELLE VASTU MIDA TEEME
Me teeme tööd Sinu eest
Kui Sa oled keskendunud oma põhitööle ning ei Sa ei soovi kulutada oma aega asjatult, siis me ei soovita Sul sukelduda maailma, kus sa peaksid õppima uusi oskusi, mida Sul tulevikus enam iial vaja ei lähe ja seda illusioonis, et ise tehes säästaksid raha.
Parem, säästa aega. Ja vaimu 🙂
Nagu enamik inimesi, ei ole ka meie erandid asjades mis puudutavad teenuseid / tooteid, millest me suurt midagi ei tea. Me ostame kellegi teise poolt õmmeldud riideid, sest me hindame kvaliteeti ja oma aega. Seepärast on meie sõbralik soovitus kasutada meie oskusi ja professionaalsust selles vallas, et saavutada soovitud tulemus kiirelt ja kvaliteetselt lubades meil see Teie eest ära teha.
UUDISED / TEATED
Kasulikud artiklid
Otse Google’lt
- Google Security (Google turvalisus)
- Moving towards a more secure web (September 8, 2016)
- Next Steps Toward More Connection Security (April 27, 2017)
- Evolving Chrome’s security indicators (May 17, 2018)
- Google Chrome: Marking HTTP As Non-Secure
- Google’s Transparency Report: HTTPS encryption on the web
- Why HTTPS Matters by Kayce Basques, Technical Writer for Chrome DevTools
Natuke lisalugemist
Hinnastamine
TELLI HTTPS ÜLEVIIMINE
Kui ei tea, mis seisukorras kodulehe süsteem on. *
* Ei kaasne mingeid kohustusi. Samas saate ülevaate kodulehe hetkeolukorrast.
No Brainer
Teie koduleht on uuendatud-
72h ümbertõstmine *
Abandoned
Koduleht on UUENDAMATA aga vajab seda-
96h ümbertõstmine **
* 72h algab hetkest, kui oleme saanud Sinu kodulehe paroolid ning 50% ettemaksu tööde tegemiseks.
** 96h algab hetkest, kui oleme saanud Sinu kodulehe paroolid ning 50% ettemaksu tööde tegemiseks sh tasuliste moodulite ja Theme’i jaoks.
Oleme kättesaadavad esmaspäevast reedeni.

Kes me oleme, mida me teeme?
Me oleme keskendunud lihtsate WordPress kodulehtede HTTPS üleminekute parandamisele ning HTTP → HTTPS täisteenusele.
— See on see, mida müüme
VÄIKE WordPress koduleht
+
Meie professionaalsus
=
Kiirus ja õnnelikud kliendid
See lihtne valem aitab meil pakkuda kiiret ja efektiivset teenust võimalikult paljudele inimestele HTTP üleminekut HTTPS peale nädalast nädalasse. Meie oleme õnnelikud. Kliendid on õnnelikud. Ja veeb on turvalisem.
— See on see, mida pakume
Kahjuks ei saa me aidata kõiki, kuigi väga sooviksime. Seepärast ka meie fookus VÄIKESED WordPress kodulehed, et aidata võimalikult paljusid abivajajaid.
Kirjuta julgelt – Meie konsultatsioon on tasuta.
OLEME SIIN, ET AIDATA
Tõsta oma müüki läbi usalduse ja kliendi kindlustunde kasvatamise hetkest, mil klient maandub Sinu kodulehele.